Through The Wire.

Imorgon drar vi, familjen jonsson + lunqvist, till egypten:)! Kan det bli bättre? minns så väl när jag satt där i skolan i november och tjötade så om att 'nu är det BARA 4månader kvar'. Haha, va löjligt! Men NU är det BARA 1(!) dag kvar!!! iiih, I'm so excited! Fast jag måste erkänna en sak. Jag vill egentligen inte erkänna det för mig själv för då blir det säkert så.. MEN jag tror jag är på väg att bli sjuk:S Mår fortfarande illa och är sådär skakis och svag, eller vad man ska kalla det. Jag ska hjälpa farmor att städa senare idag men jag vet inte om jag vågar det, vill inte anstränga mig så jag framkallar sjukdomen jag tror är på ingång. Håll tummarna för mig så jag INTE blir sjuk nu! Jag har ju fan inte varit utomalnds(i ett varmt land) sen jag gick i fucking jävla trean! Låt mig få vara frisk nu, gode gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0