Efter skolan


Nationella i matte idag då! Gick väl sådär:P Var i alla fall väldigt snorig i näsan. Äckligt och fruktans värt jobbigt o frustrerande. Håller ändå tummarna för ett Godkänt i matte B, men det är tveksamt. Ja ja, i alla fall så fick vi gå hem efter provet, så jag tog mig en kopp grönt te och grejade lite med photoshop. Älskar att sitta och pilla med en massa bilder på ps eller illustrator. Tyvärr äger jag inget eget illustrator för tillfället men jag hade ett som fungerade en månad eller så där hemma. Såndär demo version. Men men. Nu ska jag nog börja plugga lite för de behöver jag faktiskt. Sen ska jag börja laga mat och hänga/vika tvätt.. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0