Sandviken tripp

Vi började våran resa vid fem den 1:a maj. Gick upp
vid fyra och packade klart allting. Hyfsat fint vid den
tiden på morgonen! Här är en bild från mitt fönster.


Efter många timmars bilfärd ser vi äntligen första
Sandviken skylten! Skön känsla! Och Amanda
anar ingenting. Hon vet såklart inte att vi kommer!
För Linnea var ju påväg till jobbet och jag och Sandra
är just nu i Stockholm... Tror hon ja!;)



In på hemköp för att köpa partyhattar, ballonger m.m.
och överraskningen kunde inte bli bättre än såhär!
Amanda började lipa, så söt så jag dör! Fast jag fällde
allt en lycko tår jag med;) hehe..


På kvällen gjorde vi alla oss fina för ikväll ska vi ut!
Amandas rum, i synnerhet sängen, blev väldigt populär
under kvällens lopp.. Kahrma fick det bli! Och jag lovar,
vi gjorde kvällen, för som oss kan ingen festa! ;D




å nu var det dags att dra!


Dagen därpå var väl lite seg. Vi myste med film o så,
åkte en sväng med bilden. Söndagen köpte vi glass
och så. Sen var det tyvärr dags att bege sig hemåt.
Klockan ett var vi i Trollhättan och så va de skola
dagen där på, YES! eller inte...


Snipp, snapp, snut - så va sagan slut!

Kommentarer
Postat av: sandroooo

Sn'lla, ta bort den på mig o amanda bakifrån, jag se ut som ett fetto

2009-05-07 @ 09:27:56
Postat av: myggis.bajskorv@diarréfläck.nu

Haha, kolla min arm på den bilden när jag ligger i sägen =D Ser helt fuckad ut, som en ostbåge xD

2009-05-07 @ 10:29:47
Postat av: Sandrej rederej rej rej rej

Jag trodde det stod snopp, snopp, snopp, så avr sagan slut. Snuskig jag är :D Men är man ett pervo så är man sääääh

2009-05-08 @ 21:08:59
Postat av: rederej

Jag håller med dig där amanda :D Men du är snyggast ändå!!! L)(L)(L(L)(L)L(L)(L

2009-05-08 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0