Todays

Då var det Torsdag igen.. Någon som ska på Lipz ikväll kanske? ;) Hade funderingar men så när Amanda inte skulle komma ner så beslöt jag mig för att strunta i det. Så vi får spara det tills nästa långhelg:)
 - Då jävlar Amanda!
Men men. Från det ena till det andra. Idag var det frilufts dag i skolan, vilket jag tycker är förjäkla trist, i synnerhet detta vädret. Buuuää! Fast nu är det över. Apropå ingenting, bet bort en flis av min nagel förut och nu svider det som attan! Fick enna en flash back tillbaka till den tiden(typ 10 år sedan) när man bet på naglar. Haha, så gulligt! Jag gnagde på allt, menar det verkligen, Allt! Nae, om man ska lyssna vidare på musiken här då! Just nu spelas Beyonce med Halo. Så skön! Mm-m! Sen kommer min Erik och hämtar mig vid fyra, handling o så. Sen hem o mösa i soffan med kaffe! Så sugen..
Chiao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0