även jag

vad hos tandis idag och slipade min dumma(men braiga) bettskena som ger mig kramp och mardrömmar om nätterna. Fast nu ska den sitta bra säger tandläkaren! Skönt de då! Förövrigt har jag, inte helt otippat, sovit väldigt dåligt inatt. Saknade min Erik fast han sov precis bredvid mig. Hatar när jag klantar till mig, fast jag hatar även lika mycket att det alltid är jag som får skulden även om det inte jag som spillt ut mjölken! Well well, orkar inte tänka på det nu. Idag blir en jobbig dag:
- Slutar halv fyra
- Har en tid att passa senast fyra
- Har även efter detta en tid att passa, öppen hus i skolan! Klockan halv fem
- Hinner tyvärr inte äta middag med hun, men efter öppet hus ska jag hem och plugga röven av mig.
 åååååh, hatar de veckorna när stressen kryper upp över övronen på en!! hate.
nu ska jag jobba vidare lite med mitt projektarbete. Over.

Kommentarer
Postat av: Marre

Lider med dig, sötan!

2009-11-24 @ 10:57:30
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0