Hey dude!

Jag blir så besviken när folk snackar skit bakom min rygg. Skit dom inte vet ett Skit om! Notera skit med ett stort S. Fast man lär sig ju ett-o annat under sin livs tid. Jag kan känna att jag redan nu lärt mig massor. Fått lite erfaraenheter, lärt mig av mina misstag och även lärt mig av andras misstag. När vi föds är vi som vita pappers ark. Allt efter att åren går fylls dessa, tidigare vita pappersark, med en massa text. Texten innehåller alla dina upplevelser, känslor, tankar och verderingar. Våra personligeheter präglas på dessa pappers ark. Nu ska jag inte dra en hel predikan om livet men det jag skulle vilja säga i detta inlägget är att jag har lärt mig hur falska endel människor kan vara. Hur trevliga dom verkligen spelar för att andra ska tycka om dom. Men ofta upptäcker man det förr eller senare. Det lyser igenom så jävla väl. Endel gör någonting åt saken, dom stryker personen och slutar umgås med dom, medan andra tydligen kan strunta i det och blunda för det. Men för mig skulle det aldirg fungera! Jag skulle aldrig kunna umgås med en människa som beter sig på ett så äckligt sätt. Att snacka skit om folk man låtsas vara vänner med är inte okej! Men visst, man kan heja, fine. Man kan åtminstonne vara trevlig, men jag skulle aldrig umgås med personen. Usch! Så mycke konstiga människor det finns! Inte för att jag är något helgon, men fyfan vad jag hatar falska människor! punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0