Oflyt, I hate!

Usch och fy! Det känns som jag har lite oflyt just nu. Samtidigt som jag fullkomligt älskar lov, för det är ju så underbart, så hatar jag det ändå så fruktansvärt mycke! Om man har flyt i skolan, liksom pluggar och ligger i så tappar man allt, hela glöden, den veckan man har lov. URK! Jag hade sånt flyt innan lovet och pluggade på, men nu?! Vad hände liksom? Projektarbetet går bra, de kan jag inte säga nåt annat om men samtidigt har jag fastnat lite nu, hatar när det inträffar! Ska försöka hitta en utväg. Undrar var all min tid tog vägen som jag hade innan lovet? Just nu känns det som den inte ens räcker till till att inte ha någon tid, om ni förstår vad jag menar. Måste fortsätta med pluggandet nu. Chiao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0