wiwa!

Och så var denna kvällen/dagen/början på natten avklarad! Har suttit i telefon med Amanda nu i 1h 11min och 12sek. väldigt välbehövt. saknar damen och så saknar jag min älskling lite granna nu, men han kommer ju hem om sisådär 17-18timmar. Får sova bort 11 i alla fall. Ikväll har jag och caroline gjort bort oss redigt och även betat va en del The Hills avsnitt. I'm back, the hills! Känns underbart! Nu har jag någonting att roa mig med i pauserna mellan pluggandet. Älskar verkligen the hills av hela mitt hjärta! Eller a... nästan i alla fall. Mitt halva hjärta eller typ 3/4 eller nåt, om man kan säga så(?). Vi har även lyckats knapra i oss en liten del godis och apropå godiset och göra bort sig kan jag dra historien lite kort. För alla er som vet vem Daniel A. är (våran gamla gymnastiklärare) så träffade vi honom på Jätten tidigare i kväll. Det hela började med att vi stod i kassa kön och väntade, och som jag alltid gör tar jag mig en titt bakåt i kön för att utfortska vilka det är som står efter mig. Och till min förvåning ser jag Daniel A. då som står där och kikar sig omkring så glatt.. hm, eller a. Kanske inte, han ser sådär ut som han alltid gör och har gjort, lite små pilsker. Så jag blir genast lite fnissig och viskar till Caroline "kolla bakom oss, de är ju Daniel a!" och så dumma som vi är kollar vi båda två bak samtidigt som två nyfikna strutar. Han ser oss så klart så jag var ju tvungen att rädda situationen så jag satte igång att överdriver le och vinka helt hystersikt ungefär. Och som grädden på moset bar jag ett par VITA, notera vita, sådär fula äckliga gamla mysbyxor med pizza fläckar efter gådagens bakande och så lite annat smått och gott. Jag såg ut som crap och hade typ fett hår och ingen smink. Han blev nog lite rädd tror jag. Men i alla fall så när vi samtidigt vänder oss tillbaka igen börjar jag GAP skratta och bara springer där ifrån tillsammans med Caroline. Väl ute på parkeringen så kommer vi fram till att vi ska köra förbi i hög hastighet och tuta så mycke vi kan när han kommer ut och så blev det. Han vinkade glatt efter oss - vilket inte var meningen. Så när vi var hemma igen så gick vi och små skrattade lite och disskuterade lite över hur lustiga vi nu varit etc.etc.etc. Men så när vi närmar oss porten kommer en mörk man gåendes på vägen. Jag tänkte säga till Caroline " ah! Go va kul de hade varit om de va daniel som kom här nu, hahaha" och till min stora förvåning är det DANIEL som går där framme och säger lite småsnuskigt " jaså här möts vi igen" och jag börjar såklart gap skratta igen och frågar honom om han bor här i närheten och då svarar han " aa, jag bor i 20" dvs. huset precis bredvid. KUL! Så jag bor alltså granne med min kåta gamla gymnastiklärare. dessutom har människan börjat på min skola nu med. ännu mer kul. så min vardag har nu förvadlats till ett sprakande nöjesfällt fullt av en massa kuligheter. De va min kväll! Nu ska jag sova peeps! sleep tight/ee

ps. inlägg avslutat exakt 00:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0