God morgon!

Då var det Tisdag igen och idag är det naturprov på schemat. urk. Fast jag är väl förbered så det känns okej:) Igår passade jag pojkarna när Erik var på föräldrarmöte. Vi hade de jätte mysigt. Vi pärlade lite och käkade kex medan vi satt och små pysslade o paratade(om man nu kan kalla det prata). Sedan kikade vi på pettson och findus. Så mysigt så. Sen läste vi lite bok innan vi la oss, eller dom la sig. Jag passade sedan på att plugga järnet innan Erik kom hem.

Hittade en lite lustig bild på bloggs startsida:

Någon blandning av 1,2 och 3 är väl jag och Erik. Fast jag ligger liiiiite mer på erik. Liksom helt insnurrad i hela honom samtidigt som jag tagit båda täckena. Och inatt sov jag som ett litet barn! Har nog aldrig sovit bättre!
Nu kommer Morgan, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0