Helt slut.

Och mina fötter är döda! Förferren hos amanda va ju nice:) Riktigt pepp alltså, men så när man kom till lipz och fick stå i kö i över 1½timma så slocknade det lite måste jag säga. Mina fötter var svarta för alla trampade så på mig, dessutom fick jag, även denna gången, en glasbit i SAMMA tå. Mina fötter värker sååå! ååååh! lånade nämligen ett par skor av tvillingsyrran, men hon förvarnade så man ska ju icke klaga. Det var mycke folk på lipz och pulsen var hög, men ändå hade jag inte riktigt kul. Träffade en massa störnade människor, i synnerhet de äckliga killarna på dansgolvet som tror dom kan få en. BLÄ, BLÄ, BLÄ! Usch. Fick en känsla av att många var på rethumör igår. Eller också uppmärksammade man det bara mer än vanligt. Efter lipz gick vi till rocky's och hade lite efterfest *skojar*. Vi drev med gubben som vanligt och fick oss var sin kebab för 40spänn. De va nice. Egentligen kostar ju en 55;) Sen kom carro och vi alla tre tog följe hem till amanda där jag vi hämtade våra saker. Fick låna ett par skor av amanda för jag kunde bokstavligen inte ens stå på mina fötter i de andra skorna. Sen ringde jag erik på vägen hem och när jag väl var här så somnade jag på en gång. Bredvid min söta, underbara erik. Finns inget bättre! Puss/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0