Idag.

Idag hade claudia med sig sin lilla syster till skolan. Min bästis. Vi hade bara en lektion och så 20min på den sista. Hon är så söt, och så duktig alltså! Fast det säger jag jämt till claudia, hon är verkligen en smart tjej! Ida alltså, lilla syrran-min bästis. Ikväll vankas de mys med karis och jag längtar!! Vi köpte godis o så förut:) Ska kikas på idol o så. Myspys. nu ska jag redigera mina bilder från tidigare idag. kanske slänger upp nån(?). Puss&kram

ps. nu går vi på lov! hur mysigt är det inte med halloween då?.ds

Kommentarer
Postat av: Marre

Tycker att vi får styra upp någon Halloweenfest nästa helg! :D Eller har du något planerat?

2009-10-24 @ 19:00:25
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0