Jag var aldrig sugen på svart kaffe, det fanns bara ingen mjölk!

Och så var det omtalade provet avklarat. Kändes väldigt bra:) Skönt. MEN man hinner knappt avsluta det ena provet innan nästa prov kommer hack-i-häl. Hoja hem fort som bara denn och börja plugga. suck, dubbel suck!:/ Hinduismen i övermorgon då. Men med lite knäcka macks och svart kaffe i magen duger det. Att plugga menar jag. Fast mjölk hade varut gott till kaffet! Nä, nu kan jag inte dra ut på mitt lilla break mer här... Plugg som väntar! puss erika

Kommentarer
Postat av: claudia

Uppdatera nu då lilla gris annars har jag inget liv haha, nej men ärligt känner mig kränkt :) puss på dig darling!

2009-10-21 @ 20:58:26
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: emma

hejsan just nu så har jag en tävling på min blogg och det skulle vara jätte kul om du ville delta<3



förlåt om du inte gillar sånna här mejl!

2009-10-25 @ 08:46:44
URL: http://emmawow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0