CP!!!!

Min blogg är cp! Fast det är ju inte första gången detta inträffar! Kan inte se mina inlägg och så... Vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. har gjort lite inlägg som inte uppdaterats och jag kan heller inte se dem?! Så jag kan ju liksom inte uppdatera dom... CP! Ja ja, nog om det. Nu ska jag göra lite svenska arbete och så läsa lite bok. Boring! Vill dricka kaffe, men jag är inte sugen. Dricker inte kaffe längre för jag har börjat på ont i huvudet så fort jag dricker det. Måste även hem sen, fixa lite grejer och hämta min vinter jacka. Efter det väntas ica maxi, panta burkar, slänga lite skräp samt sortera lite, byta patron till eriks soda streem. Hm... Sen läsa mer bok. och skriva mer svenska! Ska ta vara på den så kallade studiedagen jag har nu. Hörs senare pluggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0