Jag är...

snuvig:( Usch! Orkar inte och sen har man ju inte riktigt tid att vara sjuk i dessa tider! Mycket att göra just nu känner jag. Fast det kanske är stressen som sänker mitt emunförsvar? Ja ja, ingen svininfluensa iaf eftersom man är snorig. Har nu suttit i över en timma och letat efter balklänning samt olika uppsättningar. Jag ska ha en as ball frisyr iaf! Det har jag redan bestämt! Hoppas verkligen Erik kan gå med mig på balen, håller tummarna! Nä, men nu ska jag laga lite mat här tänkte jag, så ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi väl imorgon peeps! Chiao

Kommentarer
Postat av: Marre

Men man får väl inte gå med sin pojkvän på balen?

2009-09-29 @ 10:51:03
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0