Plugg.

Idag blir det plugg. Urk! Fast man ska inte klaga! Vi har inte såååå förskräckligt mycke plugg. Inte just nu i alla fall. Men men. Honey är även idag ute och grejar med företaget. Så jag sitter här hemma i hans lägenhet. ska väl börja plugga lite smått snart. Och så ska vi försöka hinna fotografera hans hoy och bilen idag. Sen vill jag så gärna hinna med att vinka hej då till strömming. Men de får vi se om de hinns med. Annars ses vi ju nästa helg igen:). Gårdagen va allt hyfsat kul. Fast jag somnade i bilen väldigt hårt. Så jag va helt sönder trött när vi var framme i Trolhättan igen. Vi spenderade alltså inte kvällen på O'learys. Men men, nu ska jag försöka plugga lite natur medan jag lyssnar/kollar på mtv breakfastclub top 10. Så hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0