Just nu:

Soligt idag igen, jag sitter inne och bleknar. FY och blä! Tur jag ska luncha med marre sen, annars hade jag nog inte överlevt en till solig dag, de kommer göra min dag:) Gårdagen var mysig men kall. Vi käkade på strandgatan i kvällssolen, som sagt: cosy. Idag väntas träning och pluggning, eller rättare sagt skrivning av religions arbete. Trök! Och i helgen ska det bli kallt, även hela nästa vecka dvs, jag kommer blekna ännu mer... Åh, jag som hade sol-planer. To bad! Nu ska jag fortsätta arbeta. Puss/ lillan

ps. det står en limo utanför, to cool! vi hoppas på persbrandt.ds

Kommentarer
Postat av: Marre

Vi har också varit nyfikna på den limon!

2010-04-15 @ 11:05:09
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0