11:02

Godmorgon! Gick upp för dryga timmen sedan. Tänk den tiden när jag gick upp senast 8varje morgon:P Shit! Då var man i bra form. Händer mycket runt om kring nu som påverkar mig negativt. För er som inte visst det så påverkas jag ovanligt mycket av mina näras kriser osv. Känns tungt, men i grund och botten handlardet ju om omtanke och det är väl positivt I guess... Så är jag tillräckligt dum att lyssna på min "sorg" lista på spottan, vilket inte gör saken det minsta bättre. Nu ska jag klippa och klistra, sedan illustrera och läsa... Om jag hinner! Måste ju duscha innan jag beger mig mot carro senare. Blir ännu en fika i hennes nya lya. Puss och kram/e.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0