God morgon, god morgon

Sitter här och lyssnar på mina härliga spotify lista som innehåller bland annat: Oskar Linnros - Annie Hall, Enigma - Returne to innocence, Fisher - I wilkl love you, John Mayer - Who says m.m. Sjukt bra musik alltså:) Life is good! Inatt har jag sovit helt underbart bredvid min dröm. Han är det bästa som hänt mig på väldigt, väldigt längr. Efter allt som varit kan jag inte säga annat än när allt väl löst sig och allting faller på plats, finns det ingen annan kille än erik för mig! Han får mitt hjärta att slå både fort och långsamt på samma gång och han får min kropp att kittla av förälskelse. Du och jag föralltid, älskling:) Var nöjd med den vardagen du har, acceptera dina tillgångar, håll huvudet högt men behåll fötterna på jorden. Att nöja sig med sitt eget liv är ett viktigt steg för att kunna trivas med ditt liv som just du lever. Ett liv för dig kanske inte är lika självklart för en annan, så sluta upp att klaga över bagateller. Att få vakna upp i en varm, ren och mjuk säng varje morgon, kliva upp på ett lika rent och varmt golv gåendes in i köket, ta dig dendär efterlängtade ostmackan du sedan doppar i ditt lagom varma kaffe osv. de är ingen bagatell! Kom ihåg det! Sedan ska man självklart inte sitta och snyfta över hur svårt andra har det heller, det vinner man ju ingenting på i längden. Men lär dig accepetra dina tillgångnar! Ena foten framför den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0