God morgon så här på morgonkvisten!

Här sitter jag och tar kort på molnen. Fina. Detta fotografiet tog jag nyss:)) Fient vaaa?

Nå väl. Idag är ingen vanlig dag för inatt sov jag bara 5 timmar. Alltså, sombieeedagen eller nåt. Låg och "vässade" fötterna av frustation runt tre tiden när jag ännu en gång fick en energichock. En konstig känsla i hela kroppen spökade och jag tyckte mig höra små knäppningar från eriks garderob, fottasningar från tvrummet osv. Måste varit ett spöke. Jaja, nu ska jag springa genom duschen för att sedan hoja ner till Anni som jag inte träffat på ca 1år och 1 vecka. sjukt ju?! Men men, nu är det i alla fall dags. So long peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0