Göteborg

Var i grann staden med Linda. Mysigt och trevligt. Vi gjorde göteborg under hela dagen och självklart köpte man ännu lite mer obehövligheter. Som väntat. Vill dock ha en ny jacka, skor och en halsduk till den kommande vintern. Tyvärr köpte jag inget av det, utan en tunika... Crap, dum erika! Men den va fin:) Köpte en chai latte medan vi väntade in tåget hem med. Lika himelsk som vanligt. Apropå Chai latte så var det faktisk med Linda jag drack min första C.Latte med:) I Malmö of course. Mums! Tyvärr åker hon hem imorgon, men vi ses snart igen hoppas jag. Då blir det jag som kommer ner till henne.

Har dessvärre inga direkta bilder att bjuda på då jag glömde kameran hemma. Ännu en miss idag, men som sagt: Idag var inte min dag. Så jag bjuder på denna iställer:)


Skepp o hoj! Nu blir det benjamin button för 3:e gången. Luv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice pic!

2010-08-26 @ 16:05:34
Postat av: Anonym

Hur gåre däruppe? Får du gjort någon scanning? Har inte hört något på ett tag. Jag scannade mig senast idag. Funkar verkligen!!! ;) =)

2010-08-26 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0