it's raining cats and dogs


Sitter här och muppar framför datorn. As usual! Regnet öser ner, fast inte gör de mig nåt:) Mysigt! Får man en anledning att sitta inne och möka en hel jävälala dagö! Marre marräng blev yber i håret, det vill säga -s n y g g! Önskade jag passade i den hårfärgen jag med, för den är så snögge!

Annars har jag varit nere på bemanningen o lämnat cv osv. Våran skrivare är sönder så jag fick lämna in en grön bild på mig. Pinsamt? Men jag försökte ändå förtvivlat förklara hur det låg till! Vår skrivare var sönder. Nae, fast det klär ju mig. Jag är ju alltid så arg, så jag kan lika gärna vara i samma färg som hulken. Grön. Grönt är skönt? Eller? Nä, nu släpper vi det. Ska faktiskt få tummen ur röven och göra enna omgång meditation nu! By the way, har änter-ligen hittat mitt friskis kort:) Nu kan jag vara lugn imorgon. Hej å hopp å gummi å snopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0