Jobbiga ideer!

Sitter här och skriver en liten budget till mig själv. Krashar lite med mitt sparande. Vill köpa en ny vinterjacka denna månaden men så får jag bara 1090;- nu. Men nästa månad får jag 4000, så då blir det till att lägga undan 3000 till mitt sparkonto. Känner en sån press att jag Måst spara och lägga undan minst 1000varje månad. Men nu har jag inte lag undan för förra månaden och kommer inte kunna lägga undan denna månaden heller, så då får jag helt enkelt lägga undan nästnästa månad och då blir det ju 3000kronor. Visst är jag krånglig/Komplicerad!? Jobbiga ideer jag har för mig. Men men, nu ska jag och amanda städa våra rum till skyhög musik:) Kanske drar en vända genom köket också! För där ser det inte allt för trevligt ut nu vill jag lova. Köss å adjösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0