now you know me

Du heter: Erika
Smeknamn: Erika  

Låt som när du är ledsen sörjer till: mystic travel(indianlåt)

Beroende av: vänner och pojkvän

Vad tror folk om dig? flummig, komplicerad?

Stämmer det? till viss del

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, min kropp och förut mitt hår

Hur imponerar man på dig? bjuda på sig själv och vara dig själv!
Brukar du skratta för dig själv? Alltid!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "hehe, har nåt roligt att berätta sen:) puss"

Var bor du? Trolliwood(trollhättan)

Trivs du där? Njae

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Erika" eller "ja hallå"

Vem ringde du senast? Sandra

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon svarade att hon kunde hämta mig vid vianor
Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Ofta
Hur känner du dig nu: Förväntansfull men ändå trött och orklös

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit, grå

Vad tycker du om fötter: disgusting

Vad saknar du: Erik och mina marsvin som dog för hundra år sen. hehe

Hade du en bra kväll igår: En mysig kväll ja!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika

Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Gym, jogging och promenader
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Nuppa, dra några handtrallor och shoppa kläder!

Är du nöjd med ditt liv: Tror så. kan inte längta efter det du saknar hela tiden, då kommer du aldrig finna ro.

Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon: Jobba

Vad är det värsta du vet? Svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har underbara vänner men även endel mindre underbara. Fast jag klagar inte, gör ju ingenting åt de:)

Vad är det finaste du fått? Ett handgjort hjärta av erik.
En speciell dag du minns: När jag insåg mina känslor för erik

Du samlar på: bajs. nä sköjja, öhm.... aluminiumburksöppnare, såna på ölburkar.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min tvilling
När grät du senast: I juni

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, spendera och spara lite

Vill du gifta dig: abolut
Vill du ha barn: många!

Är du musikalisk? Lite

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: jao.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: sällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0