Hej igen!

Kanske blir mer bloggning snart, fast jag lovar inget!;-) Idag har jag städat lite hemma hos Carro(mig). hehe! Eller ja, diskat i alla fall. Carro kom indundrandes med en ny tv här förut så jag ska väl se lite tv ikväll tänkte jag. Hon jobbar ju kvällen så jag får roa mig på annat håll. Annars har jag handlat lite nödvändigheter idag. Bland annat ett nytt skärp, hade dock redan ett likadant men de började bli slitet - älskar det!, sen köpte jag en ny väska till vardags eftersom jag är så sjuuukt trött på min Fred Perry som jag haft i två år nu, en ny kofta, tröja och så en kaffe med Anni!:-) Imorgon får jag bege mig ut till överby för att köpa en ny foundation, nytt solpuder osv osv. Köper alltid sånt på H&M för att jag är medlem där. Ye ye, nu ska jag snart ut o fika igen med en annan bekant. Ska bli trevligt! Vi hörs väl!

/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0