Fettisdagen!

Skolan är tråk, men idag är det semledagen(fettisdagen)! Vi får semla och soppa i skolan, mums! Idag vankas det träning och en massa plugg:( Blää! Fast jag och hun' ska käka fiskbullar idag och de är superduper gott ju! Sen blir det lite mys ikväll, myspys. Kanske med lite semlor?;) Åh jag som lovade mig själv att äta semla till frukost, middag, lunch och kvällsmat idag:P Haha, de har jag tyvärr inte råd med men en o en annan semla ska jag väl lyckas kirra under veckan. Kanske bjuds på semlor på blodgivarcentralen imorgon? Ska ju dit och tappa igen. Kuuul! Nä, nu ska jag jobba vidare med grafen. Fick just reda på att jag ligger på MVG i multimedia, nice!

Mvh. Semle-erikaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0