Jag, Oliver och Theo= Sant

Idag var det våran dag igen:) Vi har bakat frallor, som förövrigt inte smakade frallor för fem öre, dock jävligt goda. Detta resulterade i en väldigt illamående erika! Buhuuu:( Hatar att va så mätt! Fast de är jag ju alltid efter att jag har ätit. He he!

Idag blir det tyvärr inget gym som jag planerat, eftersom jag blev tvungen att ha pojkarna hela dagen idag igen. Gymmet stängde för en timma sedan. Liiiite surt, men vad gör inte världens bästa plastmorsa för de bästa plastbarnen? En lång prommenad får duga idag. Skulle egentligen köra lite bodypump med Caroline imorgon också, men hon har gått och blivit sjuherrans sjuk stackarn, så de får bli gymmet imorgon istället. Kanske ett pass också? Well well. Älskar iaf att träna, de är bara sååå jag! påminner mig om tiden i gymnastiken. Nä, nu ska jag göra pojkarna sällskap i förstret. Vi väntar nämligen på Erik. Dom ska ha ett litet uppträde som vi övat på nu hela eftermiddagen, därför dom är så förväntansfulla. Kan bero på att vi ska köpa lördagsgodia också;) Om jag känner gottegrisarna rätt. Smell you later!

over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0