Tisdag.

Idag är det Tisdag och det innebär tretimmars pass med Morgan i grafen. Fast det är okej. Jag är busig, sitter och kollar resor till Sri Lanka och Thailand! Sri Lanka är mitt nästa mål efter Kina i höst. Men jag kan tyvärr inte ta med mig Erik då jag vill stanna längre än tio dagar. Funderar på att fråga strömming om hon är på en två veckors trip;) Vore super! Ska försöka komma iväg sensommaren/hösten 2011. Efter det blir det kanske Greek med Erik eller också Thailand.
- och så vaknade jag...
Nä, man kan ju drömma. Men detta är i alla fall lite mål jag har med mitt ynka och arma liv de nämaste fem åren. Nog om det. Idag är det äcklig mat i skolan. Korv typ. Inte gott men jag är så hungrig så de slinker nog ner ändå! Ska luncha med clo om jag skulle få önska. Sugen på kaffe med! Men nu blir det graf/projektrapport osv. Puss och hej Erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0