Tootoolah

När jag sitter här och lyssnar på väldigt somrig musik alá Lemarc och kollar runt på divers bloggar slog det mig att, fan... Hur kommer min student mössa se ut egentligen? En tjej hade både sitt förnamn+efternamn på "diamantens" ena sida, dvs samma som jag har. Men personen i fråga hade bara nio bokstäver i sitt fullständiga namn, jag har 12. Opps! Kanske inte funkar? Tänkt om min mössa bara ser ut som ett stort alfabet:S Man vill ju inte se kocko ut liksom. Anyway, inte mycket att göra åt nu. Får tacka och ta emot, man tar ju bara studenten en gång, jag får ta det som det kommer. Nu blir det kaffe och lite plugg! Solen skiner ute och jag längtar till kvällens pass med carro. efterlängtat! Pussss erikakalfabet.


Dagens playlist:

Peter Lemarc - Tootoolah
John Mayer - Gravity
Donkeyboy - Ambitions
Kent - Hjärta
The ark - let me down gently
Timbaland feat. Katy Perry - If we ever meet again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0