at home.

Usch och fy och blä vad hemskt det är att vara sjuk. Hatar det verkligen! Vaknade runt halv sex och var totalt rutten! Notera rutten! eller röten på trollhättemål. mina ögon var ihopklibbade och min näsa var bomtät(nässpray here I come) plus att jag hade ett sånt där snorlock över ena näsborren, bläää! Jag spyr. Dessutom hade jag jätte ont i halsen både för att jag snarkat största delen av natten och så för att jag har lite ont i halsen överlag. Jag blir så besviken att jag alltid lyckas bli sjuk när någonting kul händer i mitt arma liv och att jag även missar mycke i skolan, då jag har religion och graf imorgon. Vet inte om jag vågar vara hemma och missa allt eller om jag ska chansa och kanske bli ännu sjukare. Hatar att fråga efter anteckningar från andra då jag bara förstår mina egna. Och som grädden på moset firar jag och erik 1år imorgon!!!!!!:( Så jävla typiskt. Men jag ska fanimej ignorera min sjukdom imorgon kväll då vi bokat bord på Buddy's. Har verkligen sett fram emot detta och jag vill inte missa det, för en middag med min Erik på Buddy's kan inte bli annat än underbart och lyckat. Nu måste jag dock göra lite design läxa och skriva lite rapport samt läsa lite om min kamera. Puh, kommer bli en jobbig dag idag! Massa honung/citron te. Strömming kommer hit på lite mys senare också. Hoppas jag inte smittar tösen. Oven and out, en snorig erika!

Ps. Jag fyller 19år på Måndag.ds


Kommentarer
Postat av: Marre

Krya på dig snygging! <3 Grattis till 1 år förresten :)

2010-01-13 @ 11:36:30
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0