Full fart mot helgen

Som Roger Nordin på rix morgonzoo brukar säga. Skönt. Detta blir min sista sovmorgon-helg på lääänge. För nästa vecka börjar jobbet, och det håller i varje helg så länge jag orkar. Men det är okej tider. Får gå upp 7:30 som senast på lördag och 8:30 senast på söndag. Men de duger. För lite kosing gör man ju de mesta, i alla fall när man är lika fattig som jag är.

Idag har jag som sagt besök hos tandläkaren klockan halv ett. Eftersom jag inte har tillgång till varken bil eller buss måste jag gå elva för att vara på den säkra sidan att jag inte kommer sent. Missar därmed mdkn, så jag måste prata med christer om vad vi ska göra idag. Efter tandläkaren ska jag gå till friskis och köra lite gym! Jag har nu insett att medel 75 med camilla nog kan vara de roligaste passet på friskis! Körde hårt igår, gött gött va de. Sen när jag kom hem käkade jag en god kvällsmat med kanelgröt och mustiga knäckemackor med massor av pålägg. Innan träningen idag ska jag smocka i mig dom sista tekakorna. mums! apropå mums så längtar jag jätte mycke(!!) till semledagen. Semla i skolan en 16:e! redan noterat detta i min almanacka. Kan ni förstå hur mycke jag älskar semlor eller? På semledagen ska jag äta semla till frukost, middag och kvällsmat:) Längtar!!!! erika+semlor=sant forever and ever(som man skrev i kärlekslapparna på lågstadiet).


Kommentarer
Postat av: Sara

åå man tackar. yes det gör jag ;)

2010-01-29 @ 11:20:43
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Marre

Vart har du fått jobb? :D

2010-01-29 @ 12:26:41
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Marre

Vad roligt att du fått jobb! :)

2010-01-31 @ 13:01:46
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0