God morgon!

Sitter här och dricker mitt morgon kaffe! Fick strunta i första lektionen då jag hade sån fruktansvärd yrsel imorses och tillråga på det var jag bomtät i huvudet. Jag har nämligen gått och blivit sjuk, fast jag går ändå till skolan. Känner mig duktig. Stockholm var som väntat helt underbart! Precis vad jag och erik behövde. Vi var i Stockholm runt tolv, fast erik skulle jobba lite så vi var inte på hotellet försen vid sex. Då packade vi upp och myste lite, kikade på tv osv. Senare på kvällen gick vi ner till hotellets restaurang och jag har nog aldrig käkat så god lax! Skit gött på ren trollhättemål! Smörslungad potatis till det. Men men, sen så duschade vi och kröp sedan ner i sängen och jag somnade på typ en sekund. Kände mig lite dum mot erik då han låg kvar en stund innan han också somnade. Dagen därpå gick vi upp runt nio för att käka frukost. Även den var magisk tills de att jag tog fel ägg framme vid buffén. Skulle kläcka skalet på knät - trodde jag - men eftersom det sotd på engelska någonjävlastans som inte jag såg så var tydligen ägget väldigt löskokt, notera Väldigt. Krasch(!!!!!!!) sa det och så hade jag ägg på hela jävla benet och hela jävla golvet. Där sitter jag på en fin bufféfrukost inne på Story hotel, inte mindre än pinsamt skulle jag kunna beskriva den situationen. Jag satt där och skämdes en bra stund innan jag tog mig mod att hämta en kopp med lite kaffe. Efter frukosten packade vi vårt och checkade ut för att sedan dra staden innan vi åkte hem. Jag köpte kläder för 1900;-. Men eftersom jag aldrig lyckas hitta någonting på rean så fick jag bara köpt en ynka tröja, en tee med puffarmar och en väst, samt lite smycken och annat smått. Erik däremot köpte en skit snygg klocka. Jag har paxat den när han inte använder den;) Nä nu ska jag kläpå mig innan jag börjar traska till skolan om en sisådär halvtimma. Bilder från sthlm kommer!;) I promisssee. Ciao bella/ eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0