great things to come

skulle precis ta en slurp av mitt gröna citron te med honung när jag nästan får mig en kallsup för det ännu en gång har lyckats svalna och bli kallt bara för jag aldrig kan dricka upp mitt te i tid. Jag har en tendens att ha 10 000 andra saker att göra, god damn it! Well oh well, i eftermiddag bär det av till friskis för ett medelpass. Det ska bil skönt. Fast egentligen ser jag mest fram emot duschen efter passet med hun;) de ska bli myys. Just nu sitter jag och försöker kirra klart lite natur tills imorgon. Vi jobbar nämligen i grupp, jag och clon ska skriva om stjärntecken.
- High five! not. trökk med två k!
Förutom träning och plugg måste jag tvätta! Senaste maskinen har legat och skrynklat till sig en bra stund nu, tror det är dags att hänga upp den nu och slänga i en ny! puss och kram /ms brightside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0