Lyckorus.

Nu när jag väl sitter här, nördar, pillar näsan och drack precis upp den kalla slatten i min kopp så kom jag på att
- Fan! Jag tror jag ska ändra min attityd till mitt arma lilla liv! Fick ju pengar i julklapp av mami o dadi till ett träningskort så jag funderar på att få tummen ur mitt trånga rumphål och bege mig till friskis&svettis på söndag och köpa mig ett? Jag vet, jag veeeet att sportlife är innestället för träningsnarkomanerna i stan MEN friskis ligger bara en stenkast bort. Eller a, ett väääldigt långt stekast bort. Nä, men det ligger faktiskt bara 7minuter bort. 3 om man cyklar. Fast det går ju inte nu, jag menar cykla... Men men, nog om det- tillbaka till ämnet; träning(!). Så i alla fall tänkte jag att nä nu jäävlar blire träning igen! Vill ju liksom se lite tight ut till studenten!;) Så får det bli! Nu ska jag nog höja musiken och dansa runt tillsammans med mitt lyckorus och mitt underbara beslut om min inställning till livet samt träningen. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0