Snorunge,

Jag sitter just nu med en pappersnäsduk hängandes i näsborren i väntan på att datorn ska ladda klart. Jag är så förkyld! et rinner som Niagarafallen alltså! fyy! Idag har jag gjort klart mitt projektarbete så imorgon ska jag lämna in det till morgan för kretik. Nu när jag kommer hem väntas en god kopp te med smak av ananas och citron. Mums! Och medan jag dricker min goda kopp med te kommer strömming att vara påväg hem till oss. Super mys, ska berätta allllt om sthlm. Fast det blir nog en rätt kort historia tror jag. Aja, senare ikväll bär det av till Jules, vilket var väldigt längesedan sist. Förutom nyår var det nog några veckor sedan, snart en månad kanske?:S Ja ja, nog om detta! Back to work, nässpray nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0