Tillsammans blir vi ett

Nu har jag äntligen hittat ett par lurar jag kan braka musik i på morgonen när jag promenerar till skolan! Gud har prisat mig! Dunkar så hårt att jag inte ens hör när någon pratar med mig, well done erika. Tinitus AB here I come! Älskar när man traskar till musiken och pulsen i låten bara dunkar i hela huvudet, det känns verklgien som man blir ett med musiken! Så jävla go känsla! Där har ni anledningen till varför jag lyssnar på musik.  

Längtar till Måndag, inte just för att jag fyller år utan för att jag ska träääna. luv. Fast när jag väl tänker efter så kanske det inte är så smart trost allt? Sist jag gav mig ut på utflykt när det var någonting speciellt hade ju min sötnos-erik planerat en liten överraskning till mig, men den blev ju inte så mycket med den eftersom erika låg ute på Knorren och solade. skräll! Ja ja, nog om detta. Kan berätta lite om gårdagen för er! Den var mysig förutom att vi inte hann ses så mycket då jag slutade klockan 17:15. Fast eftersom jag har världens bästa syssling så fick jag skjuts. Var hemma runt halv. Gött mos överdos! Jag Kom typ in, pussade min livs kärlek, var dock tvungen att åka iväg på ett ärenden direkt så jag hämtade Erik sedan när vi skulle åka. Väl på Buddy's käkade vi lite pilgrimsmusslor till förrätt och en lyxburgare till huvudrätt. Någon efterrätt vågade vi oss inte på eftersom vi rullade därifrån. Hoppas vi inte fick pbota nu bara:S Just kidding;) Vi somnade gott och jag har nog aldrig sovit så gosigt med min sötnos. Fast jag har råkat ut för ett dilemma som börjar störa mig lite. Eller rättaresagt min sömn. Jag har börjat drömma väldigt mycket!!! Allt från roliga drömmar till knepiga, läskiga, skrämmande, ångestframkallande mardrömmar. Inatt drömnde jag en så jäkla knepig dröm. Fast inte så jätte jobbig. Ingen sån dröm som man vaknar och har sveriges ångest och en stenklump i magen. Hatar dom mornarna. så jobbiga! Men jag älskar dom mornarna när man drömmer gott:) Nåväl, kanske skriver om min konstiga dröm senare, för nu har jag multimedia. Kisses han hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0