Tisdag.

Efter ännu lite kritik av projektarbetet känns det okej. Det var positiv kritik:) Även idag ska jag ha pojkarna, då ska vi ut i lekplatsen och busa, sen vill jag se film! Kalle anka blire idag. Sedan blir det en skön kvällspromenad(med julia kanske?). Annars blire väl till att jobba på loggan och designen till Swesec. Studiedag imorgon, vilket är väldigt skönt. Fast jag ska ägna den till det den är till för, studera! Liiite tråkigt, men jag måste verkligen börja på projektrapporten, för den ska vara inne på kritik om tre veckor. puh.

laters.

Kommentarer
Postat av: Marre

Mer än tre veckor måste det allt vara, 1 mars?

2010-01-26 @ 12:56:12
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0