Bla bla bla bla...

Sitter och dunkar lite axwell medan jag försöker pilla igenom snöret i mina mjukisbyxor som jag nyss drog ur. Klantigt, men jag var helt hög på livet när jag läste mammas nya bok: En värld av pasta.

Gårdagen var bra, dock inte lika bra som sist. Men tack ändå carro för en trevlig afton! krogen stängde ett, vi trodde den stängde två. Vi blev ledsna, drog till mc'donken och tröståt i oss två chees och en stor pommes tillsammans med en cheddar chees. En otrevlig tjej frågade vad mitt problem var när jag bad henne att inte gå före i kön:P Orkade inte, skakade bara på huvudet och hilmade med ögonen, men jag har ju en tendens att vara jävligt dryg på fyllan. På vägen hem när linda körde oss var jag så kissenödig att blåsan skulle kunna liknas med globen. Kanske lite större ändå. Just kidding! Ja ja, nog om detta! Skulle egentligen ut och springa med min faster, men jag kände mig lite skakis fortfarande i kroppen så jag fick ringa och avboka. Sååå, nu sitter jag här och känner mig tjock i stället. Men men, så är det väl för alla tjejer ibland! Jag kan inte säga att jag är rent bakfull, men jag har den där oroliga känslan i kroppen... Nä, nu ska jag bjuda på lite bilder från gårdagens outfit och även lite annat smått och gott! Gott&Blandat! Hej hopp gummi Bernte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0