Regn, laxsoppa, bärpaj och morföräldrar!

Min telefon har klingat några gånger inatt när erik har ringt mig. Fast det gör ingening! Jag har sovit hos mina bästa morföräldrar inatt! - alltid lika mysigt. Idag ska mormor laga laxsoppa medan jag ska plocka ihop lite bär till pajen efter middagen! Regnar dock väldigt mycket, så jag får vänta tills det blir lite uppehåll... Blev ingen uppdatering igår, men det hände inte speciellt mycket läsvärt ändå, så jag lovar! Ni missade ingenting;) Så synd bara att jag inte hann träffa svärmopr innan hon, imorses, gav sig av till norrland! Hon lyckades ringa tillbaka igår precis när jag blivit upptagen igen. Fast vi får väl ta oss en fika lite längre fram:) Nåväl, just nu håller jag på att läsa lite om företaget jag under en längre tid funderat på att starta. Närmare bestämt ett år snart. Fått tillbaka suget nu, äntlien, efter allting som varit. Känns skönt. Morfars dator är så seg(!!) meningara kommer upp ungefär ett sekel efter att jag skrivit dom, så jag avslutar inlägget här! Ha en fortsatt mysig söndag i regnet, det ska i alla fall jag ha:)

Puss&kram/ erikalajnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0