Torsdag

Vaknade först vid sju, sedan somnade jag om till typ halv åtta och gick då upp... spöregn!- mys! Käkade lite frukost med Erik som kom förbi på frukostrasten med nybakt bröd, sedan somnade jag om till elva igen. Skönt faktiskt. Vidöppet fönster så det fläcktade sådär härligt. Saknar förövrigt Amanda just nu! Längtar tills hon kommer hem igen för då ska vi sova skavfötters!

Vad som händer här näst är väl fika med carroo på strandis, hon bjuder. Känns lite illa, fast hon är ju van vid min tomma plånbok - hon lär sig!;) skojar! Hatar när folk bjuder. Well well, snart får det bli duschen men först ska jag bara fixa lite saker i mitt cv innan jag skriver ut det! skepp och hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0