Running in circles

Sitter nu här efter att ha käkat mig explotionsmätt på couscoussallad med rödlök, paprika, tomat och feta. Svin gött! Bara så ni vet:) Lätt och snabbt att laga. Ala carte. Försöker mig på de där med att installera om camen. Erik råkade, av någon konstig anledning, avinsatlera/radera den funktionen i datorn. Lite störande för en linslus som jag. not.

Igår fick jag äntligen ner illustrator cs4 på burken, dock demo version i 30 dagar. Men det är i alla fall nåt:) Tänkte sitta och pilla lite med de ikväll. Från det ena till det andra, längtar tills imorgon då jag och jules ska ha lite vinkväll. cosy. Måste lägga mig tidigt idag, har somnat alldeles för sent de senaste dagarna. Har nog somnat varje dag i skolan, inte okej! Nä, nu ska jag dricka lite mer kaffe sen åka på träning. Puss och kram erikakladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0