10 days to go

då var det bara tio dagar kvar till studenten då. Känns konstigt, skönt, skrämmande men även kul! Mycket står på spel för mig. Det kommer bli en tuff men bra sommar.

Just nu sitter jag med en kaffe i handen, spanar ut genom fönstret i hopp om att solen ska sippra genom alla gråa dystra moln. Det kommer ju självklart inte inträffa, men man kan ju alltid hoppas... Kanske kommer det en duva förbiflygandes? finns ju gott om dem här i trakterna. Lika så måsarna... Känner ett slags obehag i hela kroppen, men jag vet vad som måste göras... Snart väntas en walk i regnet bort till skolan för att hämta all skit jag glömde där tidigare idag. suck. Sedan ska jag upp till mamma o pappa och sola mig lite för att sedan åka hem hit och laga mat innan träningen. Blir gymmet. Skönt. frigöra endofiner! Det behöver jag nu!


/ERIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0