gårdagen!

Gårdagen(14:e maj) började för mig redan klockan halv åtta, då jag hade en arbetsintervju klockan elva i göte la borg. Väl i göteborg läser jag snabbt igenom mitt cv ovh finner då FYRA stavfel, illa!!!!! Erika Jonsson får då ett utav sina kända Erika Jonsson utbrott oh sticker pennan väldigt hårt genom hela cvt, noter hårt... Opps! nästa sekund fnner jag mig i att fan, inget cv, intervju om tio minuter. LIIIIIIIIITE panik, men jag går upp i alla fall, utan cv. som tur var hade dom redan skrivit ut de jag skickade in så det löste ju sig som tur var. Puh! Efter intervjun strosade jag och erik runt i storstaden, käkade lite sushi och begav oss sedan hem igen. erik fick jobba nån timma, så jag satt o fikade med min syster linda. sedan drog vi hem och käkade jag o erik för att sedan bege oss ut till mitt jobb. Efter att jag gjort mitt så tog vi vårt pick o pack o drog på bio:) Robin hood, som för övrigt va rätt bra, så:
- tack för igår älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0