Hej och välkomna åter igen!

Så var det dags att slänga upp ett inlägg igen kanske! Tänkte berätta lite för er vad jag gjort det senaste och lite annat smått och gott!

Vi blev till slut sista budgivarna på huset men drog oss ut precis innan vi blev allt för insmetade, vilket känns bra! Tror inte jag var riktigt redo för det där! Annars har jag jobbat och jobbat och jobbat lite till. Har haft en allmänt mysig helg med girlsen på jobbet och vi hade besök av HA så det var full rulle på vårt hotell! Tror jag och Jonna var dom enda som inte lade märket till festerna under natten, men de var väl bra det antar jag!;) Nästa helg ska jag sova skavfötters med Samira! Kommer bli awesome!;)

Ska leta upp lite skönsköna bilder att slänge upp här snart! På mig och clon förstås!:) Pussis så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0