På språng igen!

Idag har jag på mig kläder... Och här står jag och poserar med en kaffe el kaffe (dock ej seriös). Imorgon är det prov inför bemnningen klockan 8.30 och direkt efter det ska jag på möte om ungdomsgarantin på ams. Öken, efterdet stressa hem och göra iordning anni inför min fotografering i göteborg! Nervös som fan, hoppas verkligen jag får jobbbbbetttt! Annars är jag icke en klad hest. Men men, nu ska jag dra. Måste bara klura ut en låt... Tror marre blottade en bra mati' låt för inte så längesen? Well oh well....

Asssså den där pilatesbollen har en tendens att alltid stå och smygposa i bakgrunden. Hmm....
Köss i röva

Kommentarer
Postat av: Marre

Ja, det gjorde hon ;)

2010-09-06 @ 14:30:43
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0