6:30

det var då min väckarklocka ringde första gången. skulle upp och göra en romantisk liten frukost till mig och älsklingen innan han begav sig mot jobbet. romantisk blev den allt, men han fick ändå skynda sig llite till jobbet. har nog aldrig varit med om en morgontröttare människa! eller jo, Samira. haha. Jaja, anyway, jag försökte somna om då eftersom klockan bara var sju när han åkte. gick sådär, men runt åtta tiden somnade jag om. klockan ringer nio, då jag inte gillar att sova bort hela dagarna. Sätter några snosningar. inser när det ringer på dörren klockan 11 att jag förmodligen tryckte på någonting annat än snooze. drar på mig morgonrocken och öppnar lite långsamt. ser två kärringar klädda i urgamla långkjolar och finner mig i att Jehovas Vittnen valde just mig denna morgon. Jag sa upprepade gånger "Nej TACK, jag är atheist", men kärringen förstod uppenbarligen inte innebörden av ordet försen jag sa "Jag är verkligen inte intresserad, ni får fråga någon annan". Stängde dörren snabbt och låste. Jaja, de va väl min morgon typ. nu äter jag vattenmoleon för omväxlingenskull och lite kaffe. min fjärde kopp redan. Men men, sånt är livet! Ska snart försöka boka planet till Barcelona för typ femte gången. Sedan jobba lite på en logotyp. Försöka mgi ut på en långprommenad genom linné sedan också, om det hinns med. älskar verkligen linné. så himla mysigt inne på alla små tvärgator. ni borde gå där;) höhöhöhöhöhö. Back to wrok! Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0