Åh, vilken härlig dag!

Packa, musik, packa, musik, telefonen, blogga, musik osv osv osv...

Sitter och lyssnar på Ted Gärdestad och blir helt nostalgisk. Idag har varit en hektiskt dag, inte nog med at jag var i Trollhättan klockan tre-fyra i natt och somnade vid sju så har jag flängt fram och tillbaka till Göteborg två gånger idag. Ikea osv. Nu är jag trött! Sugen på te, men för trött... måste packa! orkar inte det mer just nu - men jag måste! Flyttar på Måndag, spännande!:) Hart varit mycket på jobbet så jag har tyvärr inte kunnat blogga efter det senaste inlägget men jag ska allt slänga upp lite bilder på mina kläder från lördag och igår. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0