Escape me.

Mycket som händer nu i Trollstaden. Tråkiga saker hände i helgen. Inte för att jag kände personen, men jag vet vem det är och har sett personen sen han var två äpplen hög när han gick i förskolan. Tråkigt när man hör att människor man vet vilka det är dör, det är tragiskt. Jobbigt för familj och vänner. Nåväl, ska inte gå runt och grubbla för mycket, jag hade turen att inte känna personen, så jag är glad jag mår bra!


Sitter just nu och lyssnar på escape me med tiësto. Så skön! Tvättar alla mina kläder också, har nämligen inga rena kvar. Jobbigt läge! Funderar även på om man ska slänga sig i solariet en sväng om både idag och imorgon och sola sig en nyans brunare hädanefter? Tiderna bröjar ju smälta lite mer nu om man säger så, våren på intåg. Funderar mycket på våren! Många känslor som vaknar till liv när varma sommarnätter nalkas.


Kan ju slänga upp en sommarbild på mig och Amanda då aprorpå sommar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0