Jag lovar er...

... att när jag flyttar ska jag blogga med bilder/musik varje dag när jag är hemma! Försöka skriva lite när jag jobbar med! Nya miljöer och ny inspiration. Min blogg har verkligen gått ner sig, men kanske en liten make over och mer bloggande som förr. Missar så mycket, det märks verkligen när jag går tillbaka och läser i böoggen vad mycket man gör som man fort glömmer. Lite dåligt samvete för jag glömt oc helt enkelt inte orkat blogga. Men som sagt, en förändring ska ske! Flyttar sista helgen i februari så i början på mars ska de väl dra igång igen! Nä nu måste jag sova! Jobb imorgon. Med världens bästa srcubs i bakgrunden lär jag somna om några timmar. Ja ja! Sova var det! Natti.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kass du är

2011-02-13 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0