Mondayyyy-hayyy-hay!

Då vad det måndag då! Skönt att vara på hemgång! Sitter på tåget från Stockholm mot Göteborg just nu. Idag är det alla hjärtans dag och den 14. Det var vår dag idag. Och på onsdag är den fettisdagen. Konstigt nog suktar jag inte direkt efter en fet semla. Hade ni frågat för ett år sen hade jag förmodligen offrat min vänstra lilltå för en. Men men, så är de. Har suttit i en och en halv timma och läst HELA min blogg. Lite kul o se vad man gjorde för exakt ett år sen osv. Bilder, minnen och gamla känslor som skakas till liv igen. Fan vilken kass vår jag hade. Och jag som lovade mig själv förra nyåret att det skulle bli det bästa året. Jo men visst. Vilken fasad man levde bakom vad det gällde en del saker. Tur man tog sig ur det. Nä va deprimerad man ska låta då!:) de är jag inte i alla fall! Känns som jag vill skriva en hel bok här just nu men jag orkar inte riktigt då jag skriver på min iphone. Jobbigt att skriva! Går inte ens göra mellanrum mellan texterna så de får bli en hel smet. Lite kämipgt att läsa kanske. Hehe! Ska skriva lite mer här i veckan! Hände mycket nu med flytt och allt! Imorgon ska jag, min tvilling och hennes två bonusongar äta middag hos farfar. Han ska ju sluta jaga så då ville han bjuda på en sista viltgryta. Faktiskt rätt gött på rent tröllhättemöööl! Nä, nu ska jag fortsätta surfa eller kanske avnjuta ett o ett annat avsnitt på solsidan eller top model. Solsidan är min nya favorit förstår ni:) Bara ett år efter alla andra.... Jag veeeet!;) hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Marre

Mer uppdatering i bloggen!! :) <3

2011-02-14 @ 19:27:59
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Maura

Solsidan är galet bra, fredde:)) huhu/Matilda

2011-02-16 @ 21:16:47
URL: http://maura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0