22:50

Hoppsan! nu fick jag plötsligt väldigt mycket lust att skriva någonting. Fast jag vet egentligen inte vad? Jag kanske ska börja med att skriva lite om vad jag gjort idag. Jag skulle ju kunna börja där dagen slutade, eller vad man ska säga. för den slutade ju långt efter att "idag" började. I alla fall, slutade med att jag och Julia lämnade de sista i turné gänget och sedan vidare mot OKQ8 och lämnade bilarna. tog taxi hem, slängde alla grjeer i trappen och dök ner i sängen hos min pojkvän. Han känns så underbar när jag inte sett han på ett tag. hehe. Sedan tvättade jag bort sminket och la mig för att sova lite innan han begavsig hemåt Trollhättan. Min gårdag slutade ungefär 8:30 i morses. kämpigt. Men i alla fall, tillbaka där jag slutade. Jag vaknade sedan vid två och kände lite såndär ångest som jag ibland får när jag sovit bort hela dagen, vilket jag iof nästan hade gjort. Käkade en snålfrukost bestående av ett ägg och lite, lite av müslin som fanns kvar. Dog typ av hunger när jag ätit upp. fortfarande hungrig. Men jag gav mig i alla fall iväg och storhandlade som jag alltid gör när lönen kommer. Och som vanligt handlade jag mycket mer än vad jag orkade bära, men vafan!! Det var ju extra, extra, extra på melonerna. kunde inte motstå. Nu har jag blåmärken i armväcken efter bagen med all mat. folk glodde lite grann när jag kom gåendes mot spårvagnen. Om ni kan tänka er en halvsliten tjej med en väldigt stor bärkasse FULL med mat, ur hennes fickorna hänger det korriander och gurkor och handväskan ska vi inte tala om. där låg det massa broccoli och bacon som hängde ut. såg ut som en packåsna på vallfärd ungefär. Var helt svett när jag kom hem, men beslöt mig ändå för att ta mig en svängom på stan. vilket jag gjorde helt rätt i (även om plånkan skrek nej). Köpte parfymen jag såå länge velat ha plus ett lite hottihotti nattlinne för min pöjks skull, sen den där mirakel BH:n som lill-tilda snackade om. den gjorde mirakel men va fan så obekväm, haha. Strunt samma. nu har jag bröst i alla fall. med den på, höhöhö.

så, de var väl min dag ungefär. nu sitter jag är med en kopp te och surfar i vanlig ordning. tänkte ta mig en dusch snart och lite ansiktsmask för att sedan krypa ner i en ensam och kall säng. Tur jag har scrubs. ska kolla på det innan jag knyter mig sedan. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0